Workshop v písecké Sladovně - malba na hedvábí

14.06.2015 17:18

Ve dnech 29. - 31.5. jsem se zúčastnila workshopu Malba na hedvábí. Workshop vedla paní Karin Ostermeier-Leeb z Německa. 

Přesto, že jsem již před lety malovala na hedvábí, jsem ráda, že jsem se zúčastnila. Používali jsme barvy fixované parou. Karin přivezla fixační válec, kde jsme přímo na místě šátky fixovali. Já jsem dříve používala zažehlovací barvy na hedvábí. Ale musím říci, že barvy fixované parou jsou skutečně brilatní a hedvábí zůstává na omak nádherně měkké a splývavé. Přesto, že mám ráda barvy spíše pastelové a jemnější, rozhodla jsem se tentokrát pro barvy syté. Výsledek je myslím docela zajímavý. Parta ve Sladovně byla prima, dozvěděli jsme se hodně zajímavých triků a tipů. Díky manželům Lubě a Andrejovi Rády za zorganizování workshopu.