Výstava ve Sladovně v Písku - vernisáž

03.08.2016 18:02

Tak jsem si ke svým kulatým narozeninám nadělila krásný dárek - samostatnou výstavu svých prací.  Vernisáž se konala v úterý 19.7. 2016. v Malé Galerii Sladovny v Písku. Velice jsem si to užila, přišlo hodně příbuzných, kamarádů a známých. Velice mně potěšila přítomnost Jany Štěrbové, která profesionálně představila moji tvorbu a vysvětlila, co je to vlastně Art Quilt. Mnozí z přítomných to slovo slyšeli poprvé. O kulturní program se postarali členové Písečanu, což nebyla náhoda. My jsme s manželem byli mezi zakládajícími členy tohoto folkorního souboru. Takže jsem byla velice dojatá, když začali zpívat píseň z pásma "Jihočeská svatba", kterou jsme s manželem a souborem před 40 lety tancovali.

Podle zápisů v knize návštěv se moje výstava velice líbí a to je pro mně největší odměna. Jsem šťastna, že díky mé kamarádce Věře Englichové jsem si mohla splnit svůj sen.

Máte-li asi 22 minut čas, můžete se podívat na video  z vernisáže, které natočil pan Jaroslav Pech.

youtu.be/-FDuPwk95cM

Fotografie z vernisáže, které nafotili paní Libuše Kolářová a pan Jaroslav Pech naleznete na :

jendamirka.rajce.idnes.cz/Vernisaz_ve_Sladovne_v_Pisku_19.7.2016