Tvídová variace MarLen

18.12.2017 19:43

Nedávno jsem dokončila tvídový quilt. V prodejně MarLen jsem si koupila kousky krásně barevného tvídu ( vůbec jsem netušila, že i toto je tvíd). Dále jsem použila kousek klasického tvídu, který jsem dostala od kamarádky Marty Zborníkové. Hodně se inspiruji G. Klimtem. Tentokrát jsem zvolila hlavně čtverečky, protože quilt bude vystaven nejen v dubnu na 12. PPM, ale i v květnu v Písku na výstavě nazvané "V hlavní roli čtverec". Koukám, že mi z toho vyšlo takové Art Deko. Quilt dostal název TVÍDOVÁ VARIACE MarLen. Samozřejmě jsem se dovolila, jestli můžu název firmy použít. Mám to i písemně :-)))))  Pomocí Gelli Plate jsem nabarvila plátno tyrkysovou barvou, pak jsem potiskla pomocí šablony zlatou barvou (tady to moc není vidět). Sešila jsem jednotlivé pruhy a naaplikovala čtverečky. Čtverečky jsem několikrát podlepovala pavučinou, protože tvíd se táááááhne :-((((

Celý quilt bude až na 12. PPM, zatím jen ukázky: