Magická Praha

06.03.2017 18:41

Společný projekt zaštítěný Marcelou Listíkovou bude vystaven na 11.PPM. Zadání znělo Ústřižky staré Prahy, rozměr 40 x 70  cm nebo 70 x 40 cm. Starou Prahu oba s manželem milujeme, často se po Praze procházíme a neustále objevujeme její krásu. Když jsem hledala téma a běhala po Praze s foťákem, věděla jsem, že na mém quiltu musí být nějaká ulička a gotika. Volba padla na Anežský klášter s přilehlou uličkou Řásnovkou. Není to realistické zpracování, tomu jsem se chtěla vyhnout ( nejspíš to ani neumím :-)), ale snad se mi trošku podařilo zachytit tu atmosféru, ty líbezné domečky a důstojnost Anežského kláštera. .

Nejdříve jsem si  obrázek nakreslila na papír, pak jsem si ho překreslila na vyšívací papír a na bílé plátno světlou nití prošila. Papír jsem vytrhala a celý obrázek jsem namalovala akrylkama, stromy natiskla pomocí sítotisku. Pak jsem udělala klasický sendvič ne příliš silný a hodně prošila. Quilt má rozměr 70 x 40 cm.