Kurz v Čížové

17.10.2015 09:45

Ve středu 14.10. jsem vedla kurz v infocentru Čížová. V kurzu jsem děvčatům ukázala jak volně quiltovat na stroji. Líbilo se jim to, ale moc si netroufaly a slíbily, že budou doma trénovat :-))  Další náplní kurzu byla práce s pavučinkou - vliesofix. Ukázaly jsme si, jak udělat koláž pomocí pavučinky a praktické možnosti využití- aplikace, obrázek, ozdobení oděvu apod. Ještě jsme stihly připravit si podklad pro večerní psaníčko, kde jsme použily malovanou pavučinku. Myslím, že se to děvčatům velice líbilo. Dokonce jsem dostala děkovný mail od Marty Z. což je pro mně ta největší odměna. 

Úryvek z jejího mailu:

Ahoj Mirko. Teprve teď se dostávám k tomu, abych ti poděkovala za tvůj úžasný kurz. Jsem moc ráda, že jsi mi nabídla možnost se této akce spolu s pokročilými "včeličkami" zúčastnit. Nahlédla jsem pod pokličku velmi zajímavé techniky, kterým je quilt. Je to technika užasná svojí kreativitou a není to patchwork svázaný danými vzory a postupy. To, co jsme se od tebe dozvěděli, mne naprosto nadchlo. Zpracování sebemenších kousíčků látek, stužek, krajek v kombinaci s malbou a barvením je super.....

Tak uznejte, že to jednoho potěší a dodá zase chuť na další tvoření. Paní Jitka Kotenová z infocentra udělala několik záběrů z našeho tvoření, tak se koukněte, jak nám to šlo:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1127313773964986.1073741888.874847215878311&type=3