Ještě jednou krajka

11.11.2016 18:51

Další quilt, který jsem vytvořila pro výstavu v příštím roce na téma Krajka, je tento quilt nazvaný "Pozdrav z Paříže". Na podklad nabarvený pomocí transferových barev jsem naaplikovala různé krajky a látku s pařížským tématem.

Minulé období pro mně nebylo příliš šťastné. Kromě několika zdravotních komplikací, zrušené dovolené a poté co nám umřel náš pejsek  Barunka mně opustila inspirace a chuť něco nového tvořit. Ale jak se říká, čas všechno zhojí a tak  pomalu dostávám chuť do života a potřebu opět něco tvořit. Odložila jsem krajku a začínám připravovat quilt na téma "Struktury" pro 11. PPM v dubnu příštího roku. Ale  naštěstí nebylo v létě  vše jen špatné. Výstava  ve Sladovněse se opravdu povedla, ještě stále doznívají ohlasy.   

Pozdrav z Paříže - detail. Celý qult je v galerii : 2016