3. místo v soutěži

12.04.2018 19:28

Usmálo se na mně štěstí a v soutěži Roční období jsem se umístila na 3. místě. Mám z toho velkou radost.

Quilt jsem nazvala "Od jara do podzimu", což je mé nejoblíbenější období roku. Snažila jsem se vejít do daných rozměrů a vytvořit alespoň 2 roční období, jak znělo zadání. Povedly se mi tři, zima se už nevešla. Quilt má rozměry 96 x 118 cm. Evolon jsem potiskla pomocí Gelli plate. Listy jsem podmalovala a naaplikovala předem ušité listy z organzy. Ve spodní části quiltu jsem pomocí šablonek a aplikace znázornila jarní, letní a podzimní louku. Práce na quiltu mně bavila, ale měla jsem ji trochu zkomplikovanou operací šedého zákalu, kdy jsem musela práci téměř na 2 měsíce přerušit, takže jsem došívala dosti narychlo. 
A teď už plánuji výstavy v Písku, Vodňanech, Křemži a Zlaté Koruně s přáteli z Prácheňské umělecké besedy.