A jedeme dál

21.09.2017 19:49

Po hektickém srpnu jsme ještě  začátkem září  vystavovaly naše výtvory v obřadní síni Městského úřadu v Miroticích. Moc se líbilo a dostaly jsme příslib další výstavy. 

jendamirka.rajce.idnes.cz/Mirotice-vystava/

Já jsem pak vyvedla své dva quilty na dvoudenní výstavu do Galerie PUB v Písku. A tím si myslím, že letošní vystavování skončilo. 

 

Jinak jsem moc úspěšná nebyla. Na dovolenou na Ischii jsme nakonec nejeli, protože tam bylo zemětřesení. Tak jsem se přihlásila na zájezd do Francie. Moc jsem se těšila, ale nevyšlo to. Manžel měl zdravotní problémy, tak jsem zůstala doma.

Prague Patchwork Meeting se blíží, tak jsem začala pracovat na tvídovém quiltu. Zároveň připravuji kurz - Tisk pomocí gelové podložky. Bude se konat 6.10 a 7.10. v ateliéru PUB v Písku.